Kepirtepeliler Eğitim Vakfı’na üye olmak için gerekli işlemler ve belgeler şunlardır:
1-) Üyelik başvurusu
Üyelik başvurusunun yazılı olarak yapılması ve vakıf yönetim kuruluna sunulması gerekmektedir. Başvuru formunu excel formatında indirerek bilgisayar ortamında doldurabilirsiniz. Başvuru formunu pdf formatında indirerek de basılı halini elle doldurabilirsiniz. Her iki şekilde de doldurduğunuz formu normal posta veya e-posta ile gönderebilir ya da elden vakıf yöneticilerine teslim edebilirsiniz.
Üyelik başvuru formunu excel formatında indirmek için tıklayınız.
Üyelik başvuru formunu pdf formatında indirmek için tıklayınız.
2-) Üyelik giriş ücreti ve aidat ödemeleri
Üyelik giriş ücreti ve yıllık aidat ödemelerinin üyeliğin kabul edilmesi için tamamlanması gerekmektedir. Ödemeyi banka yoluyla havale ya da eft ile yapabilirsiniz. IBAN NO: TR30 0001 5001 5800 7274 3266 10
Banka bilgilerini almak ya da dilerseniz websitemizden kredi kartı / bankamatik kartı ile ödeme yapmak için tıklayınız.
3-) Üyelik referansı ve genel kurul toplantısına katılım
En az 10 vakıf üyesi tarafından referans gösterilmeniz, üyeliğe önerilmeniz gerekmektedir. Bu işlem üyelik başvurunuzdan sonraki ilk genel öncesinde yazılı olarak yapılmalıdır. Size referans olan vakıf yöneticileri ve üyeler ile iletişime geçerek bu konuda teyit alınız.
Başvuru tarihinden sonraki Genel Kurul’da hazır bulunmanız zorunludur. Genel Kurul toplantısı ile ilgili duyuru ve bilgilendirmeler için tıklayınız.
4-) Üyelik sürecini takip
Üyelik işlemleri ile ilgili vakıf yönetiminin yapacağı bilgilendirmeleri, talep edebileceği belgeleri temin etmeniz, faaliyetlere katılmanız, talep edilen aidat ödemelerini aksatmadan yapmanız gerekmektedir.
Üyelik işlemleri ile ilgili her türlü soru ve sorun hakkında vakıf genel sekreteri Murat Akbıyık ile 0536 717 0451 numaralı telefondan ya da kepirtepelileregitimvakfi@gmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz.